نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با دندان درد در ایام تعطیل چه کنیم؟ یکی از مشکلاتی که گاهی در ایام تعطیل برای برخی از ...

  اگر جدی نگیرید، دندان های تان را به خطر انداخته اید حداقل یك بار جرم گیری در سال ضروری است، حتی هر 6 م...

  معیارهای تشخیص سبزی ها و میوه های ارگانیک ملاک هر کسی برای خرید میوه و سبزی متفاوت است. بزرگ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قبل از مصرف سبزیجات بخوانید مقاومت ویتامین‌ها و املاح مختلف موجود در سبزی‌ها در برابر عوامل مخرب مانند حرارت، نور و اکسیداسیون با یکدیگر متفاوت است.دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: خرد کردن زیاد سبزیجات و در معرض هوا قرار دادن آن‌ها باعث از بین رفتن ویتامین‌های موجود در سبزیجات می‌شود.
دلایل حامد توسلی برای طبخ کمتر غذاهای گوشتی در تلویزیون پایگاه خبری لقمه:حامد توسلی گفت: من مطمئنم یک درصد قشر متوسط رو به بالا و 99 درصد قشر ضعیف بیننده برنامه ما هستند. من برای رضایت و خوش آمد آن یک درصد نمی توانم استیک بپزم.
چرا شهاب حسینی و بهرام رادان و دیگر هنرمندان رستوران‌دار شده‌اند رستوران داری شغلی بسیار وسوسه انگیز است که البته هنرمندان و سلبریتی‌ها به واسطه شهرتی که دارند نیز بسیار وارد این حرفه شده‌اند و موفق و ناموفق بوده‌اند.
تغذیه از دیدگاه ابوعلی‌ سینا(1) با نگاهی به طب سنتی و تطبیق آن با علوم امروزی در می‌یابیم که حکمای پیشین با چه ظرافت، دقت و حساسیتی به مواردی که ما امروزه به عنوان اصول تغذیه صحیح آن‌ها را می‌شناسیم، اشاره نموده‌اند که این مسئله، مهر تأییدی بر دانش و فراست آن‌ها در سالیان دور است.