نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سالم‌ترین مخلفات برای ساندویچ می خواهید یک ساندویچ خوشمزه درست کنید؟ می توانید چ...

  باید و نبایدهای غذاهای کنسروی به غذاهای آماده به چشم غذاهای رستورانی نگاه کنیم و...

  بادام یکی از غذاهای آلرژی زا است یک متخصص ایمونولوژی و آلرژی اعلام کرد: آلرژی غذایی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا پس از رفع تحریم‌ها باید نگران واردات و صادرات محصولات حلال بود؟ عبدالحسین فخاری، دبیرکل موسسه‌ حلال جهانی در گفت‌‌و‌گویی به دوره پسا تحریم و فرصت‌ها و تهدید‌هایی که این مسئله در اختیار صنعت حلال کشور قرار می‌دهد اشاره و عنوان کرد: در این حوزه یک نگرانی وجود دارد و آن هم ورود کالاهای غیر حلال به کشور است.
مصرف شیر هیچ جایگزینی ندارد از اصلی ترین عوارض مصرف نکردن یا حتی کم مصرف کردن شیر و دیگر فرآورده های لبنی در سنین پایین، ابتلا به کوتاه قدی و پوسیدگی دندان ها و در بزرگسالی پوکی استخوان است.
چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغر بوده و نمی دانند، چگونه چاق شوند. هرچند اکثر افراد بدنبال لاغری هستند، اما خیلی ها هم چاق شدن برایشان آرزو است. بعضی ها برای شرکت در تیم های ورزشی و یا ماندن در تیم نیاز به چاق شدن دارند. بعضی دیگر احساس می کنند که با چاق شدن زیباتر و سالم تر بنظر می رسند. بدون توجه به دلیل شما برای چاقی، چگونگی چاق شدن بدون اینکه بسلامتی شما آسیبی برسد، در مقاله امروز راستینه بررسی شده است.
آشنایی با خوراکی های شادی آور! خواب کافی، خندیدن، گذراندن زمان با افراد شاد و مدیتیشن، همگی می توانند به شاد کردن افراد کمک کنند. اما علم نشان می دهد که ما می توانیم با خوردن برخی مواد خوراکی شادتر و خوشحال تر باشیم.