نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  صبح و ظهر و شب امتحان چه بخوریم؟ سال‌ها پیش، وقتی ما مثل خیلی از خواننده‌های این صف...

  مبتلایان به فشارخون آب کرفس بخورند یک متخصص تغذیه گفت: کرفس خواص زیادی دارد که مهم‌تر...

  فواید درمانی طالبی طالبی یكی از بهترین منابع ویتامین آ است و مملو از ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هفت روش برای سوزاندن سریع‌تر چربی‌ها می‌گویند تعریف جنون انجام کاری یکسان بارها و بارها و انتظار داشتن نتیجه متفاوت است، اما اگر این موضوع صحت داشته باشد، پس در مورد ورزش کردن باید اکثر ما کاملا دیوانه باشیم.
زردچوبه و این همه خاصیت زردچوبه علاوه بر این که طعم خوبی به غذا می‌دهد و آن را خوش‌رنگ می‌کند خواص درمانی زیادی هم دارد.تا حالا با دقت به نیمرویی که زردچوبه روی آن پاشیده شده است نگاه کرده‌اید؟ این بار دقت کنید. مانند یک تابلوی نقاشی است.
تصفیه آب تهران با وایتکس یا آب ژاول !؟ استفاده از آب ژاول در حالی مورد انتقاد قرار گرفته که مسئولات تامین و تصفیه آب پایتخت معتقدند این روشی شناخته شده و مورد استفاده در سطح بین‌المللی است و ایجاد حساسیت برای افکار عمومی در این زمینه بی مورد است.
دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟