نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ترکیب این دو ماده خوراکی کشنده است ترکیب الکل و کافئین موجب تولید ماده ای سمی در خون ...

  معجون قد بلندی داشتن قدبلند و هیکل متناسب آرزوی هر انسانی است. اگ...

  به كودك خود به اجبار غذا ندهید دكتر پریسا ترابی در گفت وگویی، ضمن بیان این مطلب ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

استقلال اقتصادی و امنیت غذایی پایگاه خبری لقمه: مطالعات و بررسی‌های نشان دهندۀ این حقیقت است كه اقتصاد كشور بنا به علل گوناگون، از عدم تعادل‌های متنوع و متعددی رنج می‌برد. این امر، منجر به گسترش فقر، نابرابری اجتماعی، طبقاتی شدن جامعه، بیكاری و استقراض خارجی شده است. در این نوشتار برآنیم تا به این پرسش پاسخ دهیم كه آیا مبانی اقتصادی قانون اساسی باعث به وجود آمدن این عدم تعادل‌هاست؟
10 تکنیک در پخت خورش قیمه خوش رنگ و خوش طعم برای طبخ عالی این غذای اصیل، نکته‌های ریزی وجود دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد زیرا برای اینکه لپه‌ها شکل اصلیشان را از دست ندهند یا قیمه رنگ زیبایی پیدا کند و تلخ نشود، همواره سۆال‌های فراوانی از سوی خانم‌ها مطرح می‌شود.
بدترین خوراکی‌هایی که باعث اضافه وزن می‌شوند اگر می‌خواهید سالم‌تر زندگی کنید باید تغذیه‌ی مناسبی در پیش بگیرید و از مصرف مواد غذایی نامناسب دوری کنید. در این مقاله چند نمونه از بدترین خوراکی و نوشیدنی‌ها را عنوان می‌کنیم و توصیه می‌کنیم این‌ها را از سبد خریدتان حذف کنید.
ترین های اقتصادی سال ۱۴۰۰/ افت و خیز قیمت کالاهای اساسی پایگاه خبری لقمه: نوسانات بازار کالاهای اساسی،افزایش قیمت جهانی مواد غذایی،چالش های ایجاد شده در صادرات محصولات کشاورزی و تبعات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی برای بخش،از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در سالجاری بود.