نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه گرسنگی را کنترل کنیم؟ امتحان کنید این روش ‌ها را امتحان کنید و ببینید آیا می ‌توانید...

  اشتباهاتی که هنگام صبحانه خوردن انجام می دهیم بیشتر افراد صبحانه را صرفاً به این دلیل حذف می‌کنن...

  این ویتامین قند خون را کاهش می‌هد پایگاه خبری لقمه:تحقیقات نشان می دهد مکمل ویتامین ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهایی که با خوردن آنها گرسنه‌تر می‌شوید! احساس گرسنگی در مغز فرمان خوردن را صادر می‌کند و اگرچه خوردن غذا سبب سیری می‌شود اما برخی خوراکی‌ها بنا به دلایل متعدد، احساس گرسنگی را از بین نمی‌برد و برعکس، سبب میل به خوردن بیشتر می‌شود.
هزار دلیل برای نوشیدن یک استكان چای داغ شاید در حین نوشیدن چای هیچ وقت ذهنتان را درگیر چنین قضیه‌ای نکرده باشید اما واقعیت درباره چای در بسیاری نکته‌ها نهفته بسیاری درباره چای است که بعید نیست خیلی از آدم‌های چای خور هم از اصل ماجرا بی‌خبر باشند. آنچه که معمول است نوشیدن یک فنجان چای داغ برای رفع خستگی و کسالت مفید است یا یک پذیرایی معمول از مهمان‌های خودمانی برای این که عده‌ای دور هم جمع شده و می‌خواهند گپ دوستانه‌ای بزنند و در این میان یک فنجان چای داغ هم جمع را گرم و گیراتر می‌کند.
خطر مصرف زیاد عسل و مربا در صبحانه پایگاه خبری لقمه: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در خصوص صبحانه و تغذیه سالم توضیحاتی داد.
باورهای تغذیه‌ای رایج اما نادرست! شکر باعث دیابت می‌شود،تمام چربی‌ها بد هستند، حذف وعده‌های غذایی باعث کاهش وزن و ... از باورهای نادرستی هستند که در جامعه رواج دارند.