نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سیب معجونی برای درمان بسیاری از دردها سیب از جمله میوه‌هایی است که در همه فصل‌های سال بی...

  نوشیدن 6 فنجان قهوه در روز خطر ابتلا به سرطان رحم را کاهش می‌دهد متخصصان علوم پزشکی دانشگاه هاروارد در یک آزمایش جد...

  هله‌ هوله‌ خوری و بلوغ زودرس در دختران متخصصان در یک بررسی جدید دریافته‌اند که هله‌ هوله ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

۱۲ غذای سمی و خطرناک که مصرف می‌کنیم پایگاه خبری لقمه: وقتی اسم غذاهای خطرناک را می شنوید به احتمال زیاد به این فکر می کنید که بیشتر مردم دنیا از آن ها اجتناخب کرده و هرگز سراغشان نمی روند. اما حتما برایتان عجیب خواهد بود که برخی از این خوراکی ها همین الان در یخچال یا کابینت آشپزخانه تان جای خوش کرده باشند!
36 نکته طلایی برای نگهداری مواد غذایی در تابستان فصل تابستان باز هم با آن گرمای به یادماندنی اش از راه رسید و دردسرهای ویژه را هم به دنبال خود می آورد.
8 خطایی که موقع مسواک زدن انجام می‌دهیم مسواک را برمی‌داریم، کمی خمیردندان روی آن می‌گذاریم و مسواک زدن را شروع می‌کنیم و بسته به حال و حوصله‌مان، یک یا چند دقیقه‌ای هم مسواک می‌زنیم. اما متاسفانه در مورد این کار هم مانند هر عادت دیگری ممکن است دچار روزمرگی و در نتیجه اشتباهاتی شویم که نتیجه‌اش پوسیدگی دندان‌ها و بیماری‌های لثه است.
علت پنهان ناتوانی جنسی همسران آمارها نشان می‌دهد امروزه درصد زیادی از همسران به دلیل اختلالات و ناتوانی جنسی شریک زندگی‌شان، به بهانه‌های مختلف از ادامه زندگی مشترک سرباز می‌زنند. اختلالاتی که اغلب درمان‌پذیر بوده و اصل اساسی آن آگاهی از علل پیدایش و پشتکار در مهار و مداوای آن است.