نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه کسانی نباید بستنی یخی بخورند؟ بستنی‌ها دو گروه شیری و یخی دارند. بستنی‌های یخی ا...

  كدام مواد غذایی در بروز یبوست موثرند یبوست از مشكلات شایع دستگاه گوارش است كه با مصرف ب...

  هورمون‌درمانی در باشگاه‌های بدنسازی؛ معجزه یا تقلب؟ دكتر كیمیاگر گفت: این روند می‌تواند ماهی یک کیلو ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تأثیر رنگ در آشپزخانه آشپزخانه یكی از مهمترین بخش‌های هر خانه است كه فعالیت‌های بسیاری در آن انجام می‌شود. بنابراین، با اطمینان خاطر می‌توانید از رنگ‌های روشن و درخشان كه احساس انرژی را با خود به همراه می‌آورند، در آن استفاده كنید. اگر علاقمند نیستید كه از چند رنگ بر روی هر یك از دیوارها بهره ببرید، تنها یك رنگ را به كار برید. با این همه، استفاده از چند رنگ، آن جا كه تقابل‌هایی میان رنگ‌ها پدید آید، می‌تواند منظره‌ی آشپزخانه را مدرن كند.
هیچ‌یک از نوشیدنی‌های کفیر در بازار ایران، کفیر نیست! یک متخصص صنایع غذایی تاکید کرد:«هیچ کدام از دوغ هایی که به نام نوشیدنی کفیر در بازار وجود دارد در واقع کفیر نیست چرا که تولید کفیر به لحاظ شرعی در کشورهای اسلامی اشکال دارد.»
علائم فاسد شدن قارچ خوراکی/قارچ سالم چه نشانه ‌هایی دارد؟ آشنایی با علائم فاسد شدن قارچ و روش‌ های تشخیص قارچ خراب از قارچ سالم این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید قارچ ‌های ناسالم را از سالم تشخیص دهید و طعم و کیفیت غذا خود را بهبود بخشید.
۱۰ عادت نادرست که مانع از هضم غذا می‌شود پایگاه خبری لقمه: آیا بعد از هر وعده‌ی غذایی احساس سنگینی زیاد می‌کنید؟ معده‌تان آتش می‌گیرد؟ بدتر از همه این که دچار یبوست یا اسهال می‌شوید؟ اینها جزو شایع‌ترین مشکلات گوارشی هستند که در اکثر موارد به عادت‌های بد خودمان مربوط می‌شوند.