نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کنترل فشارخون با گوجه فرنگی گوجه فرنگی خواص مغذی متعددی دارد که در ادامه به تع...

  شما هم چای را داغ داغ می نوشید؟ نوشیدن چای داغی که بخار از آن بلند می شود، خطر ابت...

  ادویه‌ای برای سوزاندن چربی ادویه‌های بسیاری وجود دارند که توانایی بدن را در س...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.
میگرن و دانستنی هایی درباره آن یک متخصص مغز و اعصاب با تاکید بر اینکه کاهش آب بدن به عنوان یکی از عوامل تشدید کننده سردرد در تابستان است، گفت: کاهش آب بدن در تابستان به علت تعریق فراوان است به همین دلیل باید روزانه آب به صورت اندک اندک و بافاصله مصرف شود.
زعفران تقلبی را چطور تشخیص بدهیم؟ تقلب در مواد غذایی این روزها كاسبی پر‌در‌آمدی برای سودجویان شده است. متخلفان هم البته برای همین چند لقمه نان حرامی كه به‌دست می‌آورند، زحمت زیادی می‌كشند و آنقدر روش‌های جدید ابداع ‌كرده‌اند كه رئیس سازمان غذا و دارو می‌گوید شناسایی این تقلب‌ها نیازمند خلاقیت است.
فروش میوه با اتوبوس مسافربری / کسب و کار با اعمال شاقه پایگاه خبری لقمه: فروش میوه در اتوبوس های مسافربری که این روزها در برخی از معابر کلانشهر تهران از سوی شهرداری تهران راه اندازی شده است تعجب رهگذران را برانگیخته است!