نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان ۷ نوع بیماری با ۷ نوع میوه خشک بسیاری از مردم تلاش می کنند برای حفظ سلامت و پیش گ...

  آدامس می‌تواند به کنترل وزن کمک کند؟ به عقیده‌ متخصصان پژوهش‌های گسترده تری نیاز است تا...

  چرا دچار ورم و نفخ شكم می‌شویم؟ گاهی اوقات ممكن است اندازه درد كمر در برخی افراد ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قهرمانان میوه‌ای کدامند؟ برای سنجش ارزش و اهمیت هر چیزی معیارهایی وجود دارد. مهم‌ترین معیار سنجش ارزش میوه‌ها نیز میزان آنتی‌اکسیدان‌های آنهاست. البته میوه‌ها معمولاً خیلی دست پر هستند و فواید زیادی برای سلامتی ما دارند.
مصرف زیاد گوشت و نمک فراوان سبب ایجاد سنگ کلیه می‌شود پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهشی مرکز تحقیقات نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به دلایل ابتلا به بیماری سنگ کلیه، گفت: کلیه‌های ۱۲ درصد مردم ایران سنگ ساز است و این میزان در آینده رشد فزاینده دارد.
چرا غذاهای رژیمی خطرناکند؟ آیا می‌شود از خوردنی‌های رژیمی به جای انواع شیرین، شور و چرب غیررژیمی آنها استفاده کرد بدون آن‌که نگران افزایش انرژی، چربی و قند ناشی از آنها بود؟ به بیان دیگر آیا می‌توان به خوراکی‌های صنعتی که ادعای رژیمی بودن دارند، اعتماد کرد و از آنها بدون ترس از چاقی، اضافه وزن و اختلالات قلبی و عروقی لذت برد؟
کلم kale مفید برای لاغری و سم زدایی از بدن یکی از اعضای خانواده ی کلم ها، کلم کیل Kale هست که به لاغری، سم زدایی از بدن و مقابله با پوکی استخوان کمک زیادی می‌کند اما جزو کلم‌های ناشناخته محسوب می‌شود.