نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مضرات نخوردن صبحانه شاید این نظر درست باشد كه ناآگاهی، عادات فردی و خا...

  آناناس میوه سرشار از خاصیت آناناس هم جزء میوه‌های «خوش قیمت»، خوشمزه و سرشار ...

  کمبود آب چه بر سر انسان می‌آورد؟ یک متخصص تغذیه گفت: کلیه فرآیندهای بدن و تمام واکن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تاثیر رنگ ها بر کنترل وزن باورتان می‌شود اندازه‌ی ظروف و رنگ‌ها نیز روی اشتها و وزن ما تأثیر می‌گذارند؟ اگر راه های مختلفی برای لاغری رفته‌اید این شیوه‌ی جدید را نیز امتحان کنید.
نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.
خوراکی های مضر برای دندان در ایام عید مسلما هیچ کدام از ما دوست نداریم هر شش ماه یکبار به دندانپژشکی برویم. اما معاینه های دندانپزشکی به بدی درد دندان و تحمل هزینه های بالای پر کردن یا عصب کشی نیستند. در کنار این معاینات باید در تغذیه خود نیز سلامت دندان هایمان را در نظر داشته باشیم.
جلوگیری از کاهش یا افزایش وزن در ماه رمضان در طول ماه مبارک رمضان رژیم غذایی شما نباید با حالت عادی تفاوت زیادی داشته باشد و باید به گونه‌ای باشد که وزن شما کاهش یا افزایش زیادی نداشته باشد.