نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ارتباط سرطان معده با مصرف نمک توصیه شده است که مصرف روزانه نمک درحدود ۶ گرم یعن...

  رژیم‌های فاقد کربوهیدرات‌ خطر سرطان را بالا می‌برند متخصصان حوزه‌ی تغذیه معتقدند برخی از رژیم‌های غذای...

  چرا باید توت فرنگی بخوریم یکی از میوه های پرطرفدار بهاری توت فرنگی است که نه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تقویت استخوان‌ها به كمك موز میوه شیرین غنی و كرم رنگ موز میوه‌ای مطلوب برای تمام گروه‌های سنی از نوزادان گرفته تا افراد بزرگسال است.
سه ماه قبل از بارداری چای سبز نخورید علت این قضیه آنتى‏ اكسیدان موجود در چاى سبز است كه فعالیت اسیدفولیك را مهار مى‏ كند.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغر بوده و نمی دانند، چگونه چاق شوند. هرچند اکثر افراد بدنبال لاغری هستند، اما خیلی ها هم چاق شدن برایشان آرزو است. بعضی ها برای شرکت در تیم های ورزشی و یا ماندن در تیم نیاز به چاق شدن دارند. بعضی دیگر احساس می کنند که با چاق شدن زیباتر و سالم تر بنظر می رسند. بدون توجه به دلیل شما برای چاقی، چگونگی چاق شدن بدون اینکه بسلامتی شما آسیبی برسد، در مقاله امروز راستینه بررسی شده است.