نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با این 10 غذا پوستتان پیر می شود تابه‌حال فکر کرده‌اید که چرا پس از چندین روز تعطیل...

  پیشگیری از سرطان با نان سبوس دار با وجودی که نان های سبوس دار نسبت به نان های بدون ...

  با هم غذا بخورید تا سالم بمانید حتما این اصطلاح را زیاد شنیده‌اید که اغلب راجع به ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا غذاهای رژیمی خطرناکند؟ آیا می‌شود از خوردنی‌های رژیمی به جای انواع شیرین، شور و چرب غیررژیمی آنها استفاده کرد بدون آن‌که نگران افزایش انرژی، چربی و قند ناشی از آنها بود؟ به بیان دیگر آیا می‌توان به خوراکی‌های صنعتی که ادعای رژیمی بودن دارند، اعتماد کرد و از آنها بدون ترس از چاقی، اضافه وزن و اختلالات قلبی و عروقی لذت برد؟
13 توصیه برتر رژیمی خیلی راحت با خوردن کمتر پاستا یا نان و در عوض خوردن بیشتر سبزیجات می‌توانید یک سایز لباسی شلوار یا پیراهن را در سال کم کنید.
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.
آشنایی با پنیر پیتزا یا موزارلا به طور سنتی، پنیر موزارلا (پیتزا) از شیر کامل و پر چرب گاومیش‌های آبی به دست می‌آمد اما از چندین دهه قبل ایتالیایی‌ها پنیر موزارلای بسیار خوبی از شیر گاو تولید کردند.