نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کبد چرب بمب ساعتی در بدن انسان نشانه‌ها و علائم بیماری‌های مختلف به ما کمک می‌کند...

  خوردن ترشی،قهوه غلیظ و غذاهای پرادویه موثردربروز زخم معده/شلغم مانع ایجاد زخم معده می‌شود یک متخصص تغذیه و رژیم‌های درمانی، عنوان کرد: خوردن...

  فندق، گردو، بادام و پسته باعث حساسیت در کودکان می‌شود متخصص کودکان و نوزادان گفت: 11 درصد از کودکان مبتل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فیروزآباد قطب تولید گیاهان دارویی و عسل برگ / صادرات سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی به اروپا پایگاه خبری لقمه: شهر فیروز آباد استان فارس در راستای معرفی قطب‌های صنایع تبدیلی،‌ به عنوان قطب تولید گیاهان دارویی به ویژه عسل برگ معرفی و اعلام شد، سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی این شهر به اروپا صادر می‌شود.
موز، کیوی و پرتقال موثر در کنترل فشارخون یک فوق تخصص نفرولوژی بزرگسالان عنوان کرد: خوردن لبنیات، سبزی‌جاتی مانند گوجه‌فرنگی و میوه‌هایی مانند موز، کیوی، پرتقال و خرما که حاوی مقادیر بسیاری از کلسیم و پتاسیم هستند در کنترل فشار خون موثر هستند.
آشنایی با اصول رژیم درمانی نوین برای کاهش وزن پایدار و سالم توجه ما فقط به مواد غذایی نیست، بلکه برنامه رژیم درمانی نوین برای ایجاد عادات سالم غذایی بر 4 پایه اساسی استوار است.
شلغم و خواص دارویی آن شلغم جزو سبزیجات ریشه‌ای (غده‌ای) با طعمی نسبتا تلخ شناخته شده است که هم ریشه‌ آن و هم برگ‌هایش قابل مصرف هستند. هرچند که تراکم ترکیبات و مواد مغذی موجود در برگ‌ها، بیشتر از خود شلغم است.