نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لبنیات محلی بخوریم یا نه؟ آیا واقعا این لبنیات محلی و طبیعی هستند و چه افراد...

  راهکارهایی برای کاهش تشنگی در ماه رمضان برای کاهش تشنگی در ایام روزه‌داری، می‌توان عرق کاس...

  هر یك كیلوگرم اضافه وزن، 5 درصد خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد معاون فدراسیون بین المللی دیابت با اشاره به اینكه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مقصود از فایده‌های نهفته در نوشابه‌های الکلی خداوند متعال اراده فرمود تا با بیان واژه «منافع للناس» در آیه 219 سوره بقره، بندگانش را مورد آزمایش قرار دهد که تا چه حد می‌توانند خود را از گناه نوشیدن خمر و لذت و طرب ظاهری آن حفظ کنند.
بررسی آثار بهداشتی و اقتصادی آلودگی هوا در ۲۷ شهر پایگاه خبری لقمه: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعه‌ای برای کمی‌سازی اثرات بهداشتی و اقتصادی منتسب به آلاینده ذرات معلق PM ۲.۵، به تشریح عوارض این معضل بهداشتی در کشور پرداخت و گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد همه مرگ‌های منتسب به مواجهه طولانی مدت با ذرات معلق PM۲.۵ بیش از ۸۷ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است.
وقتی چاقی ژنتیكی می‌شود بعضی از كودكان به غذا علاقه نشان می‌دهند و بعضی خیلی زود سیر می‌شوند و از غذا خوردن دست می‌كشند.
بهترین سوخت و اجاق‌گاز برای سفر بهترین اجاق‌گاز، اجاق‌گازی است که تهیه سوخت آن آسان باشد و در هر شرایط آب و هوایی و هر عرض جغرافیایی کار بکند.