نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پرتقال از عفونت های ویروسی جلوگیری می‌کند ویتامینC یکی از عوامل مهم مهارکننده سرطان است؛ به ...

  آشنایی با 12 عامل مسمومیت غذایی در تابستان سالمونلا باكتری‌ای است كه هر غذایی را می‌تواند آلو...

  چای سبز دشمن گوارش چای سبز نباید به همراه غذاهای گوشتی خورده شود زیرا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بختک غذای فست فودی بر غذای خانگی پایگاه خبری لقمه: زندگی مدرن موجب شده است تا از خانه ها بوی قورمه سبزی و دیگر غذاهای سنتی کمتر به مشام برسد. برخی از مردم مجبورند در فست فود ها یا رستوران که مشخص نیست از چه ترکیباتی استفاده می کنند، غذا بخورند.
چرا غذاهای رژیمی خطرناکند؟ آیا می‌شود از خوردنی‌های رژیمی به جای انواع شیرین، شور و چرب غیررژیمی آنها استفاده کرد بدون آن‌که نگران افزایش انرژی، چربی و قند ناشی از آنها بود؟ به بیان دیگر آیا می‌توان به خوراکی‌های صنعتی که ادعای رژیمی بودن دارند، اعتماد کرد و از آنها بدون ترس از چاقی، اضافه وزن و اختلالات قلبی و عروقی لذت برد؟
پخت پیتزا در یک آشپزخانه کاملا آنلاین پایگاه خبری لقمه: ساختن یک اپلیکیشن پرطرفدار آرزوی بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای آی‌تی و استارت‌آپ است. دنیایی که این روزها می‌توان درآن پیتزای موردعلاقه‌تان را با چند کلیک خودتان درست کنید.
علائم فاسد شدن قارچ خوراکی/قارچ سالم چه نشانه ‌هایی دارد؟ آشنایی با علائم فاسد شدن قارچ و روش‌ های تشخیص قارچ خراب از قارچ سالم این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید قارچ ‌های ناسالم را از سالم تشخیص دهید و طعم و کیفیت غذا خود را بهبود بخشید.