نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کلسیم شیرهای پرچرب بیشتر است!؟ عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذ...

  درمان سرماخوردگی با آویشن/ زنان باردار آویشن نخورند یک متخصص گیاهان دارویی با بیان این ‌که درمان سرماخ...

  مصرف شیر و فرآورده های لبنی برای چه کسانی مطلقا ممنوع است؟ اگر افراد از دوران کودکی و نوجوانی کلسیم کافی دریا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه غذا بخوریم تا سالم بمانیم شاید دیده و یا شنیده اید كه افرادى با داشتن سرمایه ى بسیار و بهره مندى از همه گونه امكانات رفاهى و استفاده از انواع غذاهاى رنگارنگ ، از نعمتى بزرگ یعنى سلامتى محرومند و به همین دلیل از زندگى خود لذتى نمى برند! و بالعكس افرادى با خوردن غذایى معمولى و ساده در كمال صحت و سلامت عمرى طولانى مى كنند و از زندگى خود لذت مى برند. به راستى رمز و راز سلامتى در چیست ؟
یا مصرف مارگارین ضرر دارد؟/تفاوت های کره حیوانی و گیاهی پایگاه خبری لقمه: یک کارشناس صنایع غذایی گفت: مارگارین بسته به کیفیت ماده اولیه و تکنولوژی به کار گرفته شده در فرآیند فرآوری می تواند ارزش غذایی خیلی خوب تا خیلی بد داشته باشد.
آشنایی با 10 روش‌ تشویق کودک به خوردن سبزیجات از آن‌جا که سبزی‌جات دارای خواص فراوانی به خصوص برای کودکان هستند در این‌جا چند راهکار را به شما معرفی می‌کنیم تا کودک شما به خوردن این گروه غذایی تمایل بیشتری نشان دهد.
چرا ناگهان لاغر می شویم لاغری ناگهانی بی‌اهمیت نیست. اگر فردی ظرف چند ماه چندین کیلو وزن کم کند یعنی حداقل 5 درصد وزن بدن خود را بدون هیچ‌گونه رژیم و دلیل مشخصی از دست بدهید باید به پزشک مراجعه کند تا وضعیتش مورد بررسی قرار گیرد.