نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین روش برای سفید کردن دندان کدام است؟ خیلی اوقات افرادی را می‌بینیم که ظاهر بسیار زیبا و...

  یک نذری سالم چه ویژگی هایی دارد؟ غذای نذری یکی از نمادهایی بی چون و چرای محرم است ک...

  برای جلوگیری از بیماری‌های غذایی چه کنیم بیماریهای ایجاد شده توسط غذا قابل پیشگیری می‌‌باشن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کدو حلوایی برای موهای آسیب دیده معجزه می کند! کدو حلوایی با داشتن غنی‌ترین ریزمغذی‌ها، مجهز به سلاح‌هایی موثر برای مقابله با بیماری‌هاست.
وقتی هتل‌ها سنگ تمام می‌گذارند/ میهمان‌نوازی از VIPها در كنار افراد عام، افراد خاصی هم وجود دارند كه در نزدیكی و یا با فرسنگ‌ها فاصله از ما زندگی می‌كنند. افراد عام و خاص همواره در كنار یكدیگر مطرح می‌شوند و شاید بتوان گفت یكی از دلایلی كه این دو گروه را از هم متمایز می‌كند، نیازهای این افراد است.
نان‌های رژیمی چقدر رژیمی‌اند!؟ این روزها نان‌های رژیمی تهیه شده از آردهای مختلف و با مخلفاتی مثل سبزیجات معطر و شوید، زیره، شاه‌دانه، کنجد و دانه آفتابگردان سوپرمارکت‌ها را تسخیر کرده‌اند.
سبزی فریزری بهتر است یا خشک شده؟ متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند روزانه حداقل پنج سهم میوه و سبزیجات باید در سبد غذایی افراد قرار بگیرد چرا که این مواد غذایی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری را به بدن می‌رسانند. البته هر چند وقت یک‌بار اخباری مبنی بر آلودگی سبزیجات به دلیل آبیاری با آب‌های آلوده یا کودهای غیراستاندارد مطرح می‌شود و کارشناسان از مردم می‌خواهند مثلا در تهران سبزیجات مصرف نکنند.