نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کدام بیماری‌ها با جراحی چاقی درمان می‌شوند؟ پایگاه خبری لقمه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با...

  تاثیر ویتامین D بر فشارخون نتایج یک مطالعه جدید تایید کرد که کمبود ویتامین D‌...

  سیگار و قلیان باعث پوسیده شدن مغز می‌شوند تحقیق انجام شده بر روی 8800 نفر افراد بالای 50 سال...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »
درمان آفت دهان با عسل محققان عربستانی، راهکار موثری برای درمان آفت ارائه داده اند.
سیب رکورد تولید را زد اما روی دست باغدار ماند همزمان با آغاز برداشت سیب و افزایش تولید این میوه نگرانی باغداران را فرا گرفته و اینک پس از یک سال زحمت و به ثمر نشستن محصول فراوان و با کیفیت به جای خوشحالی اندوه و نگرانی از بازار برای تولیدکننده باقی مانده است.
آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.