نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای مناسب فصل پاییز و طبع سرد افراد یک متخصص طب سنتی با اشاره به بیماری‌های فصل پاییز ...

  فواید زیره برای افراد چاق یک متخصص تغذیه گفت: مصرف بیش از حد کالری عامل اصلی...

  انار ارگانیک در کاشمر تولید می‌شود با اجرای وسیع‌ترین پروژه کنترل بیولوژیکی کرم میوه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نکاتی در مورد لیمو امانی لیمو امانی همان لیمو ترش معمولی خشك شده است . اما شهرت آن به اسم لیمو " امانی " به دلیل این است كه شهر امان پایتخت كشور اردن معروف ترین نوع لیمو را دارد.
کاهش مصرف نمک برای بیماران قلبی مضر است/ ۸۵ درصد بیشتر در معرض مرگ یا بستری شدن پایگاه خبری لقمه: طبق یک مطالعه جدید، کاهش مصرف نمک در بیماران قلبی می تواند خطر مرگ یا بستری شدن در بیمارستان را برای آنها به همراه داشته باشد.
چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغر بوده و نمی دانند، چگونه چاق شوند. هرچند اکثر افراد بدنبال لاغری هستند، اما خیلی ها هم چاق شدن برایشان آرزو است. بعضی ها برای شرکت در تیم های ورزشی و یا ماندن در تیم نیاز به چاق شدن دارند. بعضی دیگر احساس می کنند که با چاق شدن زیباتر و سالم تر بنظر می رسند. بدون توجه به دلیل شما برای چاقی، چگونگی چاق شدن بدون اینکه بسلامتی شما آسیبی برسد، در مقاله امروز راستینه بررسی شده است.
فوائد خوردن صبحگاهی مخلوط آب و لیمو لیموترکیبی شبیه به بزاق و اسید هیدرولیک دارد، لیمو سرشار از ویتامینها و مواد معدنی است که به تخلیه سموم از سیستم گوارشی کمک می کند.