نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خودسرانه ژلوفن نخورید یک کارشناس ارشد داروسازی در خراسان جنوبی گفت: ژلوف...

  اگر جدی نگیرید، دندان های تان را به خطر انداخته اید حداقل یك بار جرم گیری در سال ضروری است، حتی هر 6 م...

  تاثیر ویتامین D بر فشارخون نتایج یک مطالعه جدید تایید کرد که کمبود ویتامین D‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اسفناج شما را لاغر می کند محققان اظهار کرده اند که مصرف اسفناج نه تنها برای سلامت بدن مفید است بلکه به کاهش وزن کمک می کند.
این 10 نوع خوراکی شما را از رفتن به دندان پزشک بی نیاز می کنند پایگاه خبری لقمه: مسواک زدن و نخ دادن کشیدن؛ دو راهکار مرسوم برای محافظت از دندان ها هستند؛ اما فکر می کنید استفاده از همین دو شیوه به تنهایی می تواند سلامت دندان های ما را تضمین کند؟ روشن است که پاسخ چنین سؤالی منفی است، برای داشتن دندان هایی سفید و سالم که لبخندی زیبا را به ما هدیه می دهند باید تغییراتی در سبک زندگی و به خصوص رژیم غذایی ایجاد کرد. بنابراین، اگر می خواهید مخارج سرسام آور دندان پزشکی را تجربه نکنید و به صورتی طبیعی دندان هایی سالم داشته باشید، گزارش ما را دنبال کنید تا با خوراکی هایی که تأثیری بی نظیر در حفظ سلامت دندان دارند آشنا شوید.
گوجه های بنفش به چه کار می‌آیند؟ دانشمندان اظهار داشتند که آنتی اکسیدانهای موجود در گوجه فرنگیهای بنفش اصلاح شده ژنتیکی می تواند زمان مجاز نگهداری آن را دوبرابر کرده و آن را از 21 روز به 48 روز افزایش دهد.
کی هوس چه خوراکی میکنیم؟ حتماً شما هم افرادی را دیده اید که بعضی مواقع هوس می کنند که نوعی خوراکی خاص مصرف کنند حتی بعضی اوقات خود ما نیز به مصرف بعضی غذاها تمایل پیدا می کنیم.