نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مبارزه با بوی بد بدن مواد غذایی که می‌خوریم، تأثیر مستقیم بر بوی بد بدن...

  آبمیوه های مفید برای سلامت قلب کدامند؟ قمه: مصرف آب و عصاره برخی میوه ها و سبزیجات برای س...

  بهترین و جدید‌ترین ضدآفتاب خوراکی

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این هندی‌های عجیب‌خور! پایگاه خبری لقمه: هندوستان سرزمین فرهنگ‌های عجیب و متفاوت است، اما این‌بار نگاهی داریم به غذاهای آن‌ها، غذاهایی که ممکن است حتی سلامتی انسان را به خطر بیندازد.
جهان‌سومی‌ها تولیدکننده چای و انگلیس بزرگ‌ترین تاجر دبیر سندیکای کارخانه‌های چای گفت: کشور‌های ترکیه و آذربایجان با مصرف سرانه سه کیلوگرم چای بیشترین مصرف‌کننده چای در جهان هستند و آمریکا با میزان مصرف سرانه 0.6 کیلوگرم کمترین مصرف‌کننده‌ی این محصول به‌شمار می‌رود.
چگونه یک شماره رند در موفقیت شما اثر می گذارد؟ پایگاه خبری لقمه: در عصر جدید با وجود پیشرفت‌هایی که در اپراتورهای تلفن همراه به وجود آمده، هنوز هم افراد علاقه‌مند به داشتن یک سیم کارت رند هستند! عدهه ای معتقدند این شماره های رند مزایای فراوانی به همراه خواهد داشت. در این مطلب کاربردها و فواید سیم کارت با شماره رند را بررسی خواهیم کرد.
توصیه‌هایی برای شیوع تب کریمه‌ کنگو/ شیر فله‌ای نخورید مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی از ابتلای 12 نفر از هموطنان‌مان به بیماری تب‌ کریمه‌کنگو و فوت چهار نفر از آنها خبر داد و گفت:‌ خوردن گوشت قرمز نمی‌تواند ناقل این بیماری به انسان باشد اما از مصرف شیر فله‌ای و غیرپاستوریزه باید خودداری شود.