نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  حفظ تراکم استخوان با کاهش مصرف نمک یک فوق تخصص غدد با بیان اینکه رژیم ‌کم نمک تأثیر م...

  نوشابه‌ هایی با توهم انرژی نوشابه‌های انرژی‌زا، نوشیدنی‌های‌ نسبتا جدیدی هستن...

  10برگزیده دنیای خوراکی ها لقمه: با توجه به تنوع مواد غذایی بیشتر ما برای انت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا حقایق چربی سوزی را می‌دانید!؟ ما در این مطلب می خواهیم برخی حقایق کاهش وزن، از نحوه سوختن چربی‌ها در بدن و تولید انرژی گرفته تا راهکارهای صحیح این سوخت چربی را با شما در میان بگذاریم.
چند نکته کاربردی برای سفید کردن دندان ها یک لبخند زیبا قبل از هر فاکتور دیگری توجه اطرافیان ما را بویژه در اولین ارتباط، جلب می کند و شاید نخستین عامل ظاهری است که بواسطه آن، مورد قضاوت دیگران قرار می گیریم. داشتن دندان های خراب، زرد و معیوب می تواند تاثیر نامطلوب بر زندگی و حتی حرفه افراد داشته باشد که این امر در زنان بیشتر صدق می کند.
سر و دست شکستن برای لاغری مرحله‌ای که در اثر آن انرژی ذخیره‌ای در بدن انسان که معمولاً به شکل بافت چربی است بسیار زیاد می‌شود را چاقی می‌گویند. کم‌تحرکی سالانه جان دو میلیون فرد چاق را در جهان می‌گیرد این در حالی است که، پژوهش‌ها نشان می‌دهد 58 درصد مردم جهان از کم‌تحرکی رنج می‌برند که این امر، عامل مشترک نخست در بیماری‌های دوران معاصر به شمار می‌رود.
6 پیشنهاد سالم برای زنگ تفریح براساس اعلام مسوولان اداره سلامت وزارت آموزش و پرورش، قرار شده از امسال طرح توزیع غذای گرم در بوفه مدرسه‌ها، به‌خصوص مدارس تهران،‌ اجرا شود...