نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لبو، دوست روزهای سرد لبو منبع سرشار از نیاسین، اسید پانتوتنیک، پیریدوکس...

  یخ‌های دكه‌ای می‌توانند منتقل‌كننده وبا و آلودگی باشند یک متخصص بهداشت محیط گفت: یخ‌های دکه‌ای می‌توانند ...

  5 ماده غذایی برای مقابله با سستی بهار در فصل بهار نور خورشید شدیدتر از پیش می تابد و وضع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
ماهیان دریایی سالم‌ترند یا پرورشی؟! در جهان استقبال از مصرف ماهی پرورشی به دلیل اطمینان از رعایت اصول فنی و بهداشتی و سیستم‌های تحت کنترل انسانی بیشتر از ماهیان دریایی شده است چون با رشد اقتصادی کشورها و صنعتی شدن و آلودگی آب‌ها، امکان وجود فلزات سنگین و سموم بالاخص جیوه در گوشت ماهیان بالاتر رفته لذا گرایش مصرف‌کنندگان به ماهیان پرورشی است.
بلاتکلیفی تولیدکنندگان رب گوجه با قیمت‌های جدید پایگاه خبری لقمه: دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران تاکید کرد: ما خواستار افزایش قیمت رب گوجه‌فرنگی نیستیم، بلکه به دنبال واقعی‌سازی قیمت‌ها هستیم.
تصفیه آب تهران با وایتکس یا آب ژاول !؟ استفاده از آب ژاول در حالی مورد انتقاد قرار گرفته که مسئولات تامین و تصفیه آب پایتخت معتقدند این روشی شناخته شده و مورد استفاده در سطح بین‌المللی است و ایجاد حساسیت برای افکار عمومی در این زمینه بی مورد است.