نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  وقتی مریض هستید گریپ‌فروت نخورید گریپ‌فروت برای سلامتی مفید است اما نه زمانی که مری...

  ظروف تفلون کوتاه قدی می‌آورد/ ضایعات پوستی با ظروف تفلون افزایش یافت از آنجایی که استفاده از ظروف تفلون در بین مردم افز...

  مزایای استفاده از گیاهان معطر در برنامه غذایی افزودن گیاهان معطر به غذاها می‌تواند به حفظ وزن طب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مونسان: نوروز آغازی برای بازیابی هویت سیاسی و اتحاد مردم منطقه علی اصغر مونسان گفت: نوروز یکی از کهن ترین آیین های بشری است که هیچ آیینی و هیچ اهریمنی نتوانسته آن را نابود یا کم رنگ سازد. آیینی که دین مبین اسلام هم از در همزیستی و همدلی با آن برآمد و گره ای مبنایی و مستحکم میان آنها زده شد.
آشنایی با میوه‌هایی که جوان‌كننده پوست و ضدپیری هستند با گذشت زمان، در اثر آلودگی‌های محیطی، نور آفتاب و استرس پوست به مرور شادابی و روشنی خود را از دست می‌دهد و پر از لك‌وچروک می‌شود. میوه‌ها و سبزی‌ها كه در هر فصل انواع مختلفی از آنها یافت می‌شود، ضدلك‌ها و ضدچروك‌های طبیعی‌اند كه خداوند خلق كرده است.
با غذایمان چه چاشنی بخوریم؛ دوغ؟ نوشابه؟ در حقیقت این خوراکی ها در صورت کم چرب و کم نمک بودن، از لحاظ ارزش غذایی تفاوت چندانی با هم ندارند و توصیه کلی این است که در وعده های روزانه، تنوع غذایی را رعایت کرده و از همه این خوراکی ها به اندازه استفاده کنید.
دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟