نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فواید درمانی طالبی طالبی یكی از بهترین منابع ویتامین آ است و مملو از ...

  تغذیه مناسب برای بهبود سندرم پیش از قاعدگی لقمه: سندرم پیش از قاعدگی (PMS)، مجموعه‌ای از علائ...

  خود را در مقابل سرماخوردگی بیمه کنید/ تقویت ایمنی بدن با آنتی اکسیدان پایگاه خبری لقمه: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

درمان 12بیماری با 12گیاه و ادویه! بی‌شک مصرف گیاهان دارویی به صورت چای و دمنوش در طول روز یا استفاده از این گیاهان برای تهیه غذا و میان‌وعده‌های غذایی، ساده‌ترین راهکار برای بهره مندی از خواص بی‌شمار گیاهان دارویی است که به وفور به صورت خودرو و کشت شده در نقاط مختلف کشورمان دیده می‌شود.
لبنیات مشمول قیمت‌گذاری شد معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: لبنیات از این پس مشمول قیمت‌گذاری شده‌اند.
پس‌لرزه‌‌های تغییر موقتی نرخ دلار بر سبد مصرفی خانوار بعد از نوسانات نرخ دلار و ایجاد نگرانی مبنی بر افزایش قیمت کالاها، مصرف‌کنندگان باز هم برای تامین برخی کالاهای خود به بازار مراجعه کرده و همین امر، تولیدکنندگان را منجر به بروز رفتار دوگانه کرده است.
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.