نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عوارض نمک دریا جبران‌ناپذیر است وزارت بهداشت اعلام کرد: کمبود ید مهمترین عامل عقب‌...

  بخورنخورهای رشد قدی کودکان اگر منحنی رشد قدی نوزاد نزولی باشد، نشان‌دهنده آن ...

  آب سرد کبد را چرب می‌کند یک متخصص طب سنتی مصرف ترشی و خوراکی‌های سرد را موج...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با اشتها و گرسنگی کاذب چه کنیم؟ انرژی‌تان پایین آمده، شکمتان به سر و صدا افتاده است و اخلاقتان هم از یک فرد مهربان و دوست‌داشتنی به فردی عصبی و تندمزاج تبدیل شده‌. گرسنگیتان تبدیل به عصبانیت شده است. این اتفاق برای همه ما افتاده است و می‌دانیم که اصلاً وضعیت خوبی نیست.
آشنایی با 5 ماده غذایی با کالری صفر خوشبختانه خداوند مواد غذایی کم یا بی کالری را در طبیعت نهاده است تا بتوانیم استفاده کنیم و از کالری دور باشیم و در عین حال بدن مان ضعیف نشود. با ما باشید تا با 5 نمونه از کم کالری ترین مواد غذایی آشنا شوید.
پوستی سالم و بدون سرطان، با این خوراکی ها هر چیزی که می‌خوریم روی تک تک سلول‌هایمان تأثیر می‌گذارد. پوست هم به عنوان یکی از ارگان‌های بزرگ از این تأثیرات بی نصیب نیست.
پوستی شگفت انگیز با غذا غذا خوردن برای ما یك عادت است؛ بر اساس علایق خودمان و عادت‌های غذایی‌‌مان سفره‌هایی را می‌گسترانیم، اما تنها در زمانی كه بخواهیم به هدفی برسیم، مثلا از وزن خود بكاهیم به طور دقیق به آنچه می‌خوریم نظارت می‌كنیم. اکنون می‌خواهیم به شما بگوییم چه مواد غذایی را چگونه مصرف كنید تا پوستی جوان، شاداب و سالم داشته باشید.