نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تاثیر غذاهای پرچرب در ابتلا به سرطان لوزالمعده بر اساس اعلام مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشک...

  از این خوشمزه تابستانی غافل نشوید سرطان در دنیا روز به روز به طور پیوسته در بین انوا...

  مصرف زیاد نمک ممکن است عامل افزایش بیماری MS باشد پژوهشگران می‌گویند مصرف بیش از حد نمک ممکن است مقص...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مغز هسته آلبالو از کیلویی ٤ تا ١٣‌هزار تومان پایگاه خبری لقمه: بدون‌ شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته‌شده‌ای نیست. اما عباس ‌هاشمی‌گلستانی از ٢٥ سالگی تا به امروز که ٤٢ ساله شده، یکی از پروپاقرص‌ترین مشتریان کارخانه‌های تولید مربا و کمپوت است. او که هم خریدار و هم فروشنده هسته آلبالو است، هسته‌های دورریز را از کارخانه‌ها می‌خرد و در کارگاه کوچکش مغزگیری می‌کند و به مشتریان خاصی می‌فروشد.
آشنایی با مواد غذایی که کمتر از 100 کالری دارند برای اینکه بدانید مواد غذایی هم هستند که کمتر از 100 کالری دارند و در روند کاهش وزن تان موثر است، این لیست را معرفی می کنیم.
باشگاه توسعه کسب و کار یونسکو ادعای سرطان زا بودن کلوچه نادری را رد کرد به دنبال انتشار خبری در رسانه‌های فارسی زبان بیگانه مبنی بر سرطان زا بودن محصولات کلوچه نادری به نقل از یک نشریه آلمانی، پس از بررسی‌ها و آزمایشات لازم، سلامت این محصول، بار دیگر تایید شد.
چند توصیه‌ی سالادی برای خوش اندامی اگر سالاد از مواد مناسب تهیه شده باشد به لاغری شما کمک زیادی می‌کند اما برخی از سالادها دقیقاً برعکس عمل می‌کنند مثل سالادهای سرو شده در رستوران‌ها.