نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  به كودك خود به اجبار غذا ندهید دكتر پریسا ترابی در گفت وگویی، ضمن بیان این مطلب ا...

  این مواد غذایی مرگ را به تعویق می اندازد مغزها از بهترین منابع پروتئین، فیبر، مواد معدنی و ...

  شستن سبزیجات با مایع ظرفشویی بی فایده است یک متخصص بیماری‌های داخلی، شست و شوی سبزیجات با نم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اگروفود سی‌ام آغاز به کار کرد/آنچه که باید از اگروفود بدانید سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، پائول مرتز رییس فیرترید بخش خارجی مونیخ، سید احمدرضا علایی طباطبایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و صدیف بیک زاده عضو هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی افتتاح شد.
۱۲ غذای سمی و خطرناک که مصرف می‌کنیم پایگاه خبری لقمه: وقتی اسم غذاهای خطرناک را می شنوید به احتمال زیاد به این فکر می کنید که بیشتر مردم دنیا از آن ها اجتناخب کرده و هرگز سراغشان نمی روند. اما حتما برایتان عجیب خواهد بود که برخی از این خوراکی ها همین الان در یخچال یا کابینت آشپزخانه تان جای خوش کرده باشند!
میوه ضدچاقی را با پوست بخورید پزشکان در یک آزمایش جدید دریافتند که «اسید اورسولیک» موجود در پوست سیب به افزایش حجم عضلات و چربی مفید قهوه‌ای در موش‌ها کمک می‌کند.
خوراکی هایی برای کاهش چین و چروک پوست آلوئه‌ورا نیز خواص ضد پیری فوق‌العاده‌ای دارد و مکملی مناسب برای دوران سالمندی است. آب این گیاه پوست را ترمیم می‌کند و حتی آثار پیری پوست را از بین می‌برد.