نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم ضدکلسترول؛ از این 5 ماده‌ غذایی بپرهیزید بر خلاف باورهای رایجی که وجود دارد بدن ما برای این...

  نقش تغذیه در پیشگیری از بزرگی پروستات تکرر ادرار، بیدار شدن از خواب در شب برای دفع ادرار...

  چگونه پوستی لطیف داشته باشیم تحقیقات صورت گرفته توسط دانشمندان ثابت می‌کند که ت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توزیع نذری با طعم سرطان! به گفته وزارت بهداشت و كارشناسان غذای داغ در ظرف های یك بار مصرف پلاستیكی كه از مواد نفتی نشات گرفته است موجب تولید 77 نوع بیماری سرطان زا شده و به هیچ وجه توصیه نمی شود در حالی كه ظروف یك بار مصرف گیاهی بدون عوارض است ولی همچنان هیئت های مذهبی بدون توجه به توصیه ها مواد سرطانی به عزاداران توزیع می كنند
چرا بی دلیل چاق می شویم؟ شاید شما هم از افرادی هستید که احساس می‌کنید جدیدا بدون دلیل چاق شده اید. افرادی زیادی در هنگام مراجعه به کلینیک های کاهش وزن ذکر می‌نمایند که در ماههای اخیر بدون آن که تغییری در غذای خود داده باشند دچار افزایش وزن شده اند. واقعیت آنست که چاقی و افزایش وزن رخ نخواهد داد مگر آن که تعادل بین انرژی دریافتی و انرژی سوخت و ساز شما به هم بخورد.
زنان زودتر لاغر می شوند یا مردان؟ مردان غذا را به عنوان ماده ای برای سیر شدن و رهایی از گرسنگی می بینند و از این رو کاهش وزن برای آنها بسیار راحتتر و سریعتر اتفاق می افتد.
معجزه یک رژیم غذایی، مهار افسردگی با سیب پایگاه خبری لقمه: سروتونین سبب ایجاد تحرک و نشاط در بدن می‌شود و احساس مثبت بودن، خوب بودن یا مفید بودن در فرد را تقویت می‌کند. کاهش سطح سروتونین مغز از علل اصلی پرخاشگری، کم‌حوصلگی و افسردگی است.