نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پیشگیری از سرطان‌ با تغذیه امروزه به طور گسترده‌ای در تمام دنیا این باور که م...

  موادغذایی تصفیه کننده خون سم زدایی، امری مهم برای بهبود عملکرد اعضای بدن است...

  غذاهای معجزه گر کدامند؟

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص درمانی عسل‌های گیاهی در فصل سرما عسل در بسیاری از كشورهای جهان با نام طلای طبیعی معروف است. درحقیقت این خواص درمانی كم‌نظیر و شفابخش عسل‌ و انواع مختلف آن است كه موجب شده این ماده طبیعی این‌چنین مورد توجه بسیاری از مردم و پزشكان طب سنتی و مدرن در جهان قرار بگیرد. آنتی‌باكتری‌های موجود در انواع مختلف عسل‌های گیاهی موجب می‌شود تا این محصول طبیعی یكی از بهترین داروهای طبیعی و موثر در درمان برخی از بیماری‌ها و اختلال‌های جسمی و روحی در انسان باشد.
آزاده نامداری کدام غذاها را بیشتر دوست داشت؟ پایگاه خبری لقمه: آزاده نامداری ضمن تاکید بر علاقه اش به غذاهای سنتی و آشپزی، به سخت تر بودن خنه داری نسبت به مجری گری ازعان داشت.
دلایل حامد توسلی برای طبخ کمتر غذاهای گوشتی در تلویزیون پایگاه خبری لقمه:حامد توسلی گفت: من مطمئنم یک درصد قشر متوسط رو به بالا و 99 درصد قشر ضعیف بیننده برنامه ما هستند. من برای رضایت و خوش آمد آن یک درصد نمی توانم استیک بپزم.
بهترین روش پخت موادغذایی کدام است؟ پایگاه خبری لقمه: پختن نه تنها مزه، بو و ظاهر مواد غذایی را بهبود می‌بخشد، بلکه می‌تواند قابلیت هضم آنها را نیز افزایش دهد، البته به شرط آن که روش مناسب پخت رعایت شود.