نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ۸ آسیب صبحانه نخوردن صرف صبحانه خیلی مهم است و چشم‌پوشی از آن در طولانی...

  عوامل تشدید کهیر را بشناسید متخصص پوست و مو می‌گوید با اینکه ۹۰ درصد موارد عام...

  پروتئین زیاد ، علت از کارافتادن کلیه ها طبق بررسی ها هر آمریکایی 7 برابر و هر اروپایی 5 بر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تاثیر غذا بر برندسازی مقاصد گردشگری و توسعه پایدار فضایی پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام شهر ری بر اهمیت توجه به تنوع غذایی ایران برای برندسازی مقاصد گردشگری و توسعه پایدار فضایی تاکید کرد.
توصیه‌هایی برای هضم بهتر غذا تند تند غذا خوردن به مشکلات گوارشی ختم خواهد شد. آرام غذا خوردن باعث می‌شود کار دستگاه گوارش کمتر شود و در عین حال احتمال گرفتگی عضلات معده نیز کاهش می‌یابد.
مستحبات و مکروهات غذا خوردن در این مقاله، برخی از مواردی که باید هنگام خوردن غذا رعایت شوند، اموری که ترک آنهاهنگام غذا خوردن شایسته است،حالاتی که غذا خوردن در آنها نکوهش شده،آدابی که رعایت آنها به هنگام غذا خوردن با دیگران ضروری است وآداب پایان غذا و برچیدن سفرهاز نظر احادیث و روایات اسلامی برشمرده شده است.
اشتباهات رایج در آشپزی و راه حل آنها احتمالا شما هم ادویه را در دسترستان کنار اجاق گاز نگه می‌دارید، یا وقتی عجله دارید در ظرف و ماهیتابه با این گمان که کار پخت و پز غذا زود‌تر تمام شود، مقدار بیشتری مواد غذایی می‌ریزید؛ بعید نیست در این مواقع زیاد هم منتظر خوب داغ شدن روغن نشوید. این گونه کارهای اشتباه را در حین آشپزی بسیاری افراد می‌توان دید.