نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لزوم پرهیز از خرید و مصرف فراورده های فله‌ای در سفر پایگاه خبری لقمه: جلسه آموزشی پیشگیری از مسمومیت‌ه...

  با مصرف روزانه گوجه فرنگی قلبتان را تقویت کنید مصرف روزانه گوجه فرنگی به طور قابل توجهی عملکرد رگ...

  خواص بهترین رژیم غذایی دوستدار قلب را بشناسید پایگاه خبری لقمه: امروزه بیماری های قلب و عروق به ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هزینه ماهانه یارانه و کالابرگ برای دولت چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح اقدامات دولت برای حمایت از مادران باردار و کودکان تا 5 سال، گفت: ماهانه 32 هزار میلیارد تومان در قالب یارانه و کالابرگ هزینه می‌شود.
علت پنهان ناتوانی جنسی همسران آمارها نشان می‌دهد امروزه درصد زیادی از همسران به دلیل اختلالات و ناتوانی جنسی شریک زندگی‌شان، به بهانه‌های مختلف از ادامه زندگی مشترک سرباز می‌زنند. اختلالاتی که اغلب درمان‌پذیر بوده و اصل اساسی آن آگاهی از علل پیدایش و پشتکار در مهار و مداوای آن است.
ماهیان دریایی سالم‌ترند یا پرورشی؟! در جهان استقبال از مصرف ماهی پرورشی به دلیل اطمینان از رعایت اصول فنی و بهداشتی و سیستم‌های تحت کنترل انسانی بیشتر از ماهیان دریایی شده است چون با رشد اقتصادی کشورها و صنعتی شدن و آلودگی آب‌ها، امکان وجود فلزات سنگین و سموم بالاخص جیوه در گوشت ماهیان بالاتر رفته لذا گرایش مصرف‌کنندگان به ماهیان پرورشی است.
کوکاکولا چطور بزرگ شد و بزرگ ماند پایگاه خبری لقمه: در یک مطالعه جدید بر روی بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکا، کوکاکولا به عنوان بهترین مکان برای کار و رشد شغلی رتبه‌بندی شد.