نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راه‌های کالری سوزاندن در محل کار لقمه: ممکن است شما در محل کار خود تمام وقت را مشغو...

  موادغذایی جایگزین ماهی در تامین امگا۳ ماهی یک منبع سرشار از امگا۳ و اسیدهای چرب اشباع نش...

  بهبود سنگ کلیه با مالیدن روغن شوید دکتر کردافشاری متخصص طب سنتی گفت: گرم نگه داشتن نا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»
چاقی شما چه مدلی است؟ گلابی یا موزی؟ دانش و اطلاعات کافی درباره بدنمان، این امکان را به ما می دهد که با بدنمان درست رفتار کنیم و انتظار درست و بجایی از، آن داشته باشیم. راستی می دانید چاقی چند نوع دارد؟
خون در مدفوع نشانه چیست؟ وجود خون در مدفوع یا خونریزی‌های واضح از ناحیه مقعد دلایل زیادی دارد و خوشبختانه در بیشتر موارد هم بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد خطرناک نیستند و راحت با دارو یا جراحی برطرف می‌شوند ولی اهمیت تشخیص علت دقیق خونریزی آنقدر مهم است که به هیچ وجه نباید مراجعه به مطب پزشک را حتی یک روز هم به تعویق انداخت.
چربی‌های شکم را با كمك كدام خوراکی کنیم؟ بررسی مطالعات انجام شده نشان می‌دهد مصرف آووکادو به بهره‌مندی از یک رژیم‌غذایی سالم، افزایش سطح کلسترول خوب، کاهش خطر سندرم متابولیک و کاهش وزن بدن کمک می‌کند.