نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کله پاچه بخوریم یا نه؟ مصرف کله پاچه به دلیل وجود حجم بالایی از تری گلیسر...

  دلایل شایع احساس گرسنگی همیشگی پایگاه خبری لقمه: چندین محرک برای گرسنگی وجود دارن...

  نوشابه‌ها ژن‌ چاقی را فعال می‌کنند مصرف نوشیدنی‌های گازدار ژن‌های چاقی مفرط را فعال م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با یک رژیم غذایی برای داشتن قلب سالم بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در دنیا است. همچنین شایع‌ترین علل مرگ و میر در کشور ما نیز بیماری‌های قلبی – عروقی است. افزایش این نوع بیماری ناشی از تغییرات در رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مصرف دخانیات بوده که به دلیل تغییر در شیوه زندگی ناشی از شهرنشینی و صنعتی شدن پدید آمده است.
ویژگی های عسل مرغوب چیست؟ برای بهره بردن از خواص فراوان و شفا د هندگی عسل، از این نوع استفاده نکنید. در حالت کلی عسل تهیه شده از مواد قندی که زنبور عسل هیچ گونه نقشی در جمع آوری آن نداشته باشد و افزودن هر ماده ای دیگر اعم از مواد قندی و انواع اسانس ها، رنگ ها وانواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب می شود و ارزش آن در مقایسه با عسل صفر است.
راهنمای خرید عسل در خوانسار پایگاه خبری لقمه: عسل یکی از محبوب ترین مواد غذایی طبیعی در طول تاریخ است که نه تنها مصرف خوراکی که در پزشکی وصنعت هم کاربرد داشته است.
داروهای ضد پیری وارد بازار می شوند یک پزشک انگلیسی می گویند داروهای ضد پیری که می توانند خطر بروز بیماری هایی مانند سرطان و زوال عقل و همچنین چروک پوست را کاهش دهند، به زودی به بازار عرضه می شوند.