نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه حرفه ای ماهی را تمیز کنید بعضی افراد از تمیز کردن یا بوی ماهی فراری هستند و ...

  تاثیر ناچیز طب سوزنی بر چاقی! لقمه: یک پزشک طب سوزنی گفت: طب سوزنی برخلاف داروها...

  پوست پیاز را دور نریزید پزشكان توصیه می‌كنند از این پس وقتی وارد آشپزخانه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رضوی: ناحیه های صنعتی باعث ثبات و بهره‌وری بیشتر مشاغل روستایی می شود معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت:با ایجاد ناحیه صنعتی در دهستان‌های کشور بسیاری از صنایع تبدیلی که از محصولات روستایی استفاده می کنند در جوار روستاها فعال می شوند که باعث بهره وری بیشتر روستاییان خواهد شد.
مواد غذایی اعتیاد آور احتمالا با خواندن این مطلب ناراحت خواهید شد اما این هشدارها را جدی بگیرید. شما باید سالم غذا بخورید و بدانید كه برخی مواد غذایی هستند كه نه‌تنها سالم نیستند بلكه شما را معتاد می‌كنند.
چرا ب آ از جشن عکاسان سینما حمایت کرد/حس خوب در کنار برندینگ پایگاه خبری لقمه:مدیر تبلیغات و از سهام داران گروه تولیدی ب.آ از دلایل حضور این برند قضای در کنار هنرمندان و حمایت از رویدادهای هنری همچون جشن عکاسان سینما سخن گفت.
شب یلدا فقط برای خوردن میوه و تنقلات نیست/ آداب غیرمرسوم را از شب یلدا حذف کنید پایگاه خبری لقمه: شاید نتوان برای برخی آداب و رسوم شب یلدا جایگزینی تعریف کرد، اما حالا در این شرایط اقتصادی بیایید کاری کنیم که دیگر انار دانه درشت و هنداونه بزرگ قرمزرنگ مشکلی بر مشکلات خانواده‌ها در این شب باستانی اضافه نکند.