نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  6 چیز بدی که در واقع برای تان خوب است! اگر تاکنون تحت تاثیر عقاید و باورهایی از قبیل آنچه...

  غذاهایی که از ریزش موها جلوگیری می کند‎ برای برخی افراد ریزش موها به دلیل ژنتیکی بودن این ...

  تا گرسنه نشده اید، غذا نخورید پایگاه خبری لقمه:تازه ترین مطالعات محققان غربی موی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

روش‌ پیشگیری از ابتلا به سرطانی که مرتضی پاشایی را ازپا درآورد یک متخصص بیماری‎های داخلی اذعان کرد که سن مبتلایان به سرطان‎های معده در جامعه امروزی به زیر 50 سال رسیده است.
میزان مجاز مصرف روزانه میوه و سبزیجات چقدر است؟ محققان می‌گویند خوردن روزانه 5 میوه و سبزیجات برای سلامت بدن مفید است؛ اما چرا 5 واحد میوه و سبزیجات؟
کارآفرینی با یک گیاه کدو شکل پایگاه خبری لقمه: «محمدرضا صابری» کارآفرین فعالی ست که تصمیم گرفت کشاورزی را به شیوه‌ای نوین به کار بگیرد و با تولید محصولات خاص در این زمینه فعالیت کند.
نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.