نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ۷ ماده غذایی که باعث رفلکس اسید معده می‌شود رفلکس اسید بیماری است که در آن شیره معده حاوی اسید...

  غذاهایی که شب ادراری را تشدید می‌کنند شب ادراری یکی از مشکلات بسیاری از افراد، خصوصا کود...

  مصرف شیر و فرآورده های لبنی برای چه کسانی مطلقا ممنوع است؟ اگر افراد از دوران کودکی و نوجوانی کلسیم کافی دریا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه اشتهای خود را کاهش دهیم با این روش ها می توانید اشتهای خود را کاهش دهید. تقریبا همه آنهایی که قصد لاغر شدن دارند، به دنبال یافتن بهترین و کارآمدترین راهکارها هستند. اما با اضافه کردن مواد غیرمشخص به غذای خود نمی توانید به طور معجزه آسایی باعث آب شدن چربی های اضافه بشوید.
آیا پس از رفع تحریم‌ها باید نگران واردات و صادرات محصولات حلال بود؟ عبدالحسین فخاری، دبیرکل موسسه‌ حلال جهانی در گفت‌‌و‌گویی به دوره پسا تحریم و فرصت‌ها و تهدید‌هایی که این مسئله در اختیار صنعت حلال کشور قرار می‌دهد اشاره و عنوان کرد: در این حوزه یک نگرانی وجود دارد و آن هم ورود کالاهای غیر حلال به کشور است.
با بوی بد دهان به طور قطعی خداحافظی کنید در روش درمان بوی بد دهان با لیزر،مراقبتهای ویژه ی پس از جراحی نیز حذف می گردد، به طوری که پس از پایان یافتن جلسه درمان،بیمار می تواند بر خلاف روش جراحی متداول به راحتی غذا مصرف کند.
تغذیه در شرایط بحران كمبود غذا اولین پیامد شرایط بحران می‌باشد كه می‌تواند منجر به قحطی و ایجاد سوء تغذیه‌های پروتئین انرژی وك مبود ریز مغذی‌ها و در نتیجه تشدید شرایط بحران و شیوع انواع بیماری‌ها و یا افزایش مرگ و میر شود.