نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رنگ و اسانس می‌خوریم یا چای طبیعی؟ رییس سازمان چای که به گفته خودش تا به حال چای خارج...

  حقایقی درباره اعتیاد به شکر ترک شکر رایج‌ترین تقاضای مردم در حال حاضر است، مثل...

  چه تنقلاتی دانش‌آموزان را كندذهن می‌‌كند؟ معاون دفتر سلامت آموزش و پرورش با اعلام اینكه پفك،...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توصیه‌های سرآشپز برای کاهش مصرف نمک همه می‌دانیم که مصرف بیش از اندازه‌ی نمک برای سلامتی خوب نیست. امروزه سرآشپزهای حرفه‌ای با علم به این موضوع سعی دارند در عین تهیه‌ی غذاهای خوشمزه، میزان سدیم (نمک) استفاده شده در غذاهایشان را کاهش دهند.
فلفل سیاه تند اما درمانگر بدون شک فلفل سیاه ادویه مورد علاقه همه نیست؛ اما افرادی از این ادویه استفاده می‌کنند و به آن علاقه دارند معتقدند که این ادویه بسیار دوست داشتنی است.
انتقاد یک خلبان از کیفیت بد غذاهایی که در هواپیما سرو می شود در پی انتشار گزارشی در ایسنا با عنوان «چرا دیگر در هواپیماها آبگوشت سرو نمی‌شود؟»، خلبان یکی از شرکت‌های هواپیمایی در تماس با این خبرگزاری از کیفیت بد غذاهایی که در هواپیما برای مسافران و گردشگران سرو می‌شود، انتقاد کرد.
دم‌كردنی محبوب ایرانی‌ها برای خیلی از ما ایرانی‌ها همیشه نوشیدن یك فنجان چای گرم بسیار دلچسب است؛ اما در سرمای دومین ماه پاییزی این لذت چند برابر می‌شود. البته نوشیدنی‌های گرم و سرد زیادی وجود دارد كه می‌توانیم در فرصت‌های مختلف از آنها استفاده كنیم ولی ایرانی‌ها از روزگاران قدیم به چای علاقه بیشتری داشته‌اند. شاید دلیلش این باشد كه چای یك نوشیدنی شرقی است.