نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  10 روش طبیعی برای درمان سرفه پایگاه خبری لقمه: اگر سرفه تان بیش از یک هفته طول ...

  برای جلوگیری از بیماری‌های غذایی چه کنیم بیماریهای ایجاد شده توسط غذا قابل پیشگیری می‌‌باشن...

  درمان ۷ نوع بیماری با ۷ نوع میوه خشک بسیاری از مردم تلاش می کنند برای حفظ سلامت و پیش گ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گلاب‌گیری در کوچه‌های قدیمی تهران+ عکس گلاب ناب کاشان و کرمان شنیده‌اید اما کسی تا به حال از گلاب ناب تهران چیزی نگفته است. گلابی که سال هاست در کوچه پس کوچه‌های جنوب تهران از دیگ‌های مسی می‌جوشد و در شیشه‌های نیزه‌ای راهی خانه و مغازه می‌شود.
اختلاف سه برابری قیمت گوجه از مزرعه تا بازار/سودی که به جیب کشاورز نمی رود برداشت محصول گوجه‌فرنگی در شهرستان دشتی و دیگر نقاط استان بوشهر هر سال از نیمه آذرماه شروع می‌شود و تا اسفندماه ادامه دارد. نشاهایی که آبان‌ماه کشت شده‌اند نیز، برداشت محصول آن در فروردین‌ و اردیبهشت‌ به پایان می‌رسد.
قبل از رژیم گرفتن حتما بخوانید/ محتویات یک رژِیم خوب رژیم غذایی به آنچه که فرد در طول روز می‌خورد یا می‌آشامد اطلاق می‌شود. زمانی که برای رژیم گرفتن برنامه‌ریزی می‌کنید، باید متوجه باشید که مقدار کالری مناسب شما چقدر است.
استفاده از جنین در محصولات پپسی و نستله! گاف یک سناتور آمریکایی در ایالت اوکلاهاما فاش کرد که شرکت‌های پپسی، کرافت و نستله از جنین‌های سقط شده به عنوان طعم‌دهنده نوشیدنی‌های خود استفاده می‌کنند و روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند.