نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف آب گوجه‌فرنگی موثرتر از نوشابه‌های انرژی‌زا کارشناسان تغذیه و سلامت در یک مطالعه جدید ادعا کرد...

  کی چی بخوریم؟ لقمه: مواد غذایی با ترکیبات متنوع و متفاوت خود، خص...

  غذاهای آماده و کنسروی برای بیماران فشار خونی «سم» است یک متخصص تغذیه گفت: تمام مواد غذایی فرآوری شده مان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هفت ماده غذایی که در رژیم غذایی نباید فراموش کنیم در سال های اخیر ، بیش از نیمی از افراد دچار اضافه دریافت مواد غذایی هستند و بخشی هم کمبود دریافت و لاغری دارند.
روشی بامزه برای غلبه بر خوردن عصبی پایگاه خبری لقمه: خوردن عصبی مشکل میلیون ها انسان مانند شما است. اگر از نوسانات رژیم غذایی خسته شدید و می خواهید از شر خوردن عصبی خلاص شوید، یک راه به شما معرفی می کنیم که بدون غذا خود را آرام کنید.
تورم مالیات غیرمستقیم است/نسبت بین مالیات و خدمات‌دهی دولت باید رعایت شود پایگاه خبری لقمه: عضو اتاق تهران با بیان اینکه تورم، مالیات غیرمستقیم است، گفت: باید به جای افزایش نرخ، چتر مالیاتی را گسترش داد تا تمامی بخش‌ها زیر چتر مالیات قرار بگیرند و عدالت مالیاتی پیاده شود.
غذاهای مو سیاه کن شاید این سؤال همواره مطرح باشد که چرا موهایمان سفید می شوند؟ رنگ مو و مطالب مربوط به آن موضوع جالب و پیچیده ای است و جدا از آن که عامل زیبایی است، محافظ و نگهبان ِ سر درمقابل اشعه ماوراء بنفش هم هست. در پایین ترین لایه پوست و درمحل پایه و تکیه تار مو، سلول هایی به نام ملانوسیت قراردارند که دائما ترکیبی به نام ملانین را تولید می کنند، که همین ملانین عامل رنگ داشتن تار موی رشد کرده است.