نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ادویه‌ای برای سوزاندن چربی ادویه‌های بسیاری وجود دارند که توانایی بدن را در س...

  توصیه‌های تغذیه‌ای برای مقابله با درد متخصصان تغذیه و سلامت معتقدند که برخی از مواد غذای...

  چای نعناع و کاهش اختلالات هورمونی زنان دانشمندان دریافتند كه نوشیدن روزی دو فنجان چای نعن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

7 نمک مخفی در غذاهایتان که آنها را نمی شناسید خیلی از ما آگاهانه یا ناآگاهانه، بیشتر از2400 میلی‌گرم سدیم را در طول روز دریافت می‌کنیم. این مطلب، شما را با 7 گروه از مواد غذایی که مقدار زیاد سدیم‌شان تعجب‌برانگیز است، آشنا می‌کند.
خاصیت‌هایی كه پاستیل ندارد پاستیل از تنقلاتی است كه با شكل‌های متنوع و رنگ‌های فریبنده، بزرگ و كوچك را به خود جذب كرده و گرچه برخی انواع آن طعم خوبی ندارد، اما بافت كش‌سان منحصربه‌فرد آن در زمان جویدن چنان احساس مطلوبی در مصرف‌كننده ایجاد می‌كند كه در همه جنس‌های این محصول نظیر ژله و مارشمالو (نوعی آبنبات اسفنجی) نمی‌توان یافت و این همان عامل اصلی پرطرفدار شدن پاستیل است اما باید بدانیم این قبیل ویژگی‌ها نمی‌تواند دلیل مغذی بودن این محصول باشد.
فیس بوک واقعا چاق کننده است نتایج یک مطالعه جدید که شرح آن در مجله "Consnmer Research" منتشر شده تایید می‌کند که کاربران سایت‌های اجتماعی با استفاده مداوم از این سایت‌ها واقعا سلامت خود را به خطر می‌اندازند.
هرگز این داروها را خودسرانه قطع نکنید بروز افسردگی، استرس و عصبانیت نیز از آثار روانی قطع درمان و رها کردن هورمون تیروئید به حال خود است که در میان بیماران بسیار شایع است.