نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دیابت هر 6 ثانیه یک قربانی می گیرد هر 6 ثانیه یک نفر در جهان بر اثر ابتلا به قند خون ...

  معجون قد بلندی داشتن قدبلند و هیکل متناسب آرزوی هر انسانی است. اگ...

  کباب نخورید! نتایج پژوهش جدید نشان می دهد که مصرف گوشت کباب شده...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آنچه باید درباره خوراک مرغ بدانید آیا جگر مرغ حاوی هورمون است؟ پوست مرغ باعث افزایش موهای زائد می‌شود؟ مصرف سنگدان برای مبتلایان به بیماری‌های التهابی خطر دارد؟ مضرات بال و گردن مرغ در چیست؟ این‌كه می‌گویند پای مرغ باعث غضروف‌سازی می‌شود، صحت دارد؟ اصلا چرا كارشناسان تغذیه و متخصصان صنایع غذایی خوردن فرآورده‌های جانبی طیور را زیاد توصیه نمی‌كنند؟
کدام نان را باید انتخاب کرد؟ به نظر شما کدام نان سالم‌تر است و گزینه بهتری برای همراهی غذاهای شماست؟ سنگک، بربری، تافتون یا لواش؟! برای شما ارزش غذایی نان مهم است یا مدت زمان ماندگاری‌اش؟! در ادامه پاسخ کارشناسان تغذیه به این سؤال‌ها را بخوانید.
همه چیز در مورد اولین بامیه پزی تهران پایگاه خبری لقمه: اولین بامیه پزی تهران نه یک مغازه مجلل و وسیع است و نه در ویترین و تابلویی چشم نواز دارد. بلکه مغازه کوچکی است که در خیابان شترداران واقع در چند قدم بالاتر از ضلع شمال شرقی میدان قیام.
با فلفل چیلی سایز کمر خود را کوچک کنید یک کارشناس ارشد تغذیه درگفتگویی عنوان کرد: فلفل چیلی یا فلفل تند یکی از سبزی های پرخاصیت برای افرادی است که تمایل به کاهش وزن دارند.