نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مغز با صبحانه بیدار می‌شود همواره شنیده‌ایم که پزشکان از صبحانه به عنوان مهم‌...

  کنترل گرسنگی هنگام گرفتن رژیم های لاغری کنترل و غلبه بر گرسنگی از مهمترین مشکلاتی است که ا...

  پزشکان درباره زیاده روی کودکان در مصرف ماهی تن هشدار دادند پزشکان بر اساس تحقیقات خود درباره زیاده روی کودکان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای کاهش دهنده استرس تنش و استرس چیزی است که همه ما داریم اما تفاوت در نحوه برخورد با آن است. مدیریت استرس وسیله ای قدرتمند در کسب بهبودی است. چون استرس زیاد، بر سلامت جسمی اثر می گذارد.راه های زیادی برای مقابله با آن وجود دارد که یکی از آن ها رعایت رژیم غذایی است.
9 نکته خوب و بد درباره کاهش وزن نتایج جدید مطالعات محققان نشان می دهد، کاهش پنج تا 10 درصد از وزن بدن علاوه بر تقویت سلامت عمومی، خطر ابتلا به بیماری قلبی و دیابت را نیز کاهش می دهد اما این کاهش وزن می تواند اثرات سوء نیز داشته باشد.
روایت گرانی ماکارونی و چند توصیه در اصلاح سیاست ارزی/‌ لزوم پرداخت علی‌‌الحساب یارانه‌ پایگاه خبری لقمه: در یکی دو‌ روز اخیر پس از افزایش یکباره قیمت ماکارونی این کالا در فروشگاه‌ها ناپدید و یا با قیمت‌های بالا عرضه شد، تولیدکننده‌های ماکارونی اما می‌گویند ماکارونی که تا پیش از این با آرد یارانه ای تولید کرده‌‌ایم را گرانتر نمی‌فروشیم و کسانی که یک شبه قیمت ماکارونی را تغییر دادند مشمول جریمه تعزیرات می‌شوند.
شیلا از چه زمانی متحول شد؟ لقمه: گروه مشاوران به تدریج به کار شیلا سامان دادند؛ از آرم و لوگوی جدید گرفته تا تغییرات در ساختار شیلا را شکل دادند و به بیانی دیگر، شیلا از همین زمان پوست‌اندازی کرد و به شکل کنونی رسید.