نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بعد از شیرمادر بهترین جایگزین شیرنارگیل است پایگاه خبری لقمه: محققان ادعا می کنند شیر نارگیل م...

  یک سبد غذایی ضد سرطان! ویتامین دی موجود در ماهی می تواند سهم به سزایی در ...

  بایدها و نبایدهای تغذیه در مسافرت

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آبلیموهای بی‌نام و نشان و قیمت‌های بی‌سر و سامان علی‌رغم تاکید سازمان غذا و دارو و انجمن صنفی صنعت آبلیمو مبنی بر پاک‌سازی بازار از آبلیموهای غیر استاندارد و تعیین قیمت مصوب، هنوز آبلیمو‌های بی‌نام و نشان زیادی در بازار به چشم می‌خورند.
جهان زیر بال‌ مرغ‌های تایسون صنایع غذایی تایسون که با نام تجاری TSNشناخته می‌شود، در سال ۱۹۳۵ توسط جان تایسون John W. Tyson در شهر اسپرینگدیل Springdale واقع در ایالت آرکانزاس ایالات متحده آمریکا تاسیس شد.
جایگاه تولید و صادرات تولیدات کشاورزی ایران در آسیا و جهان پایگاه خبری لقمه: فائو در گزارشی از وضعیت تولیدات کشاورزی ایران اعلام کرد: ایران سیزدهمین تولیدکننده بزرگ گندم دنیا، سیزدهمین تولیدکننده بزرگ برنج و یازدهمین تولیدکننده بزرگ گوشت در آسیا و همچنین بزرگترین صادرکننده محصولات لبنی در این قاره بوده است.
آیا خواص سبزی ها با طبخ از بین می رود؟ یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه:«برخی از اجزای غذایی و مواد مغذی سبزی ها مثل ویتامین های محلول در آب و ویتامین C نسبت به حرارت و محیط قلیایی بسیار حساس بوده و حرارت می تواند به درجاتی خواص آن را از بین ببرد.» تاکید کرد:«برای حفظ ویتامین C سبزی ها به هنگام پخت، سبزی را به ناگهان در آب جوش بریزید.»