نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آنچه باید در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید سبوس، پوسته سفت و هضم‌نشدنی روی دانه‌های غلات است ...

  چگونه چاق شویم؟! دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق ...

  قبل و بعد از تمرینات ورزشی چه بخوریم؟ آیا تا به حال اتفاق افتاده که ندانید برای انرژی مو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چلوخورشت "چنزو" پایگاه خبری لقمه: «جیرجیرک» خبرسازترین حشره در دو،‌ سه هفته اخیر بوده است اما نه به عنوان یک حشره آوازخوان که بیشتر در مناطق گرمسیری زندگی می‌کند؛ بلکه به عنوان جانوری که در یکی از استان‌های کشور یک خوردنی نسبتا محبوب محسوب می‌شود.
گزارشی از كارایی برنامه جهاد كشاورزی برای افزایش تولید گوشت وزارت جهاد كشاورزی، برنامه‌های خود برای افزایش تولید گوشت را اعلام كرده است اما این تمایل به افزایش تولید، درشرایطی وجود دارد كه بهره‌وری پایین تولید گوشت در ایران، آینده منابع و همچنین امنیت غذایی كشور را به خطر انداخته است.
کجا غذا بخوریم، کجا غذا نخوریم بیشتر متخصصان فیزیولوژی معتقدند لذت غذاخوردن، یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی است اما بسیاری از افراد به‌راحتی از این لذت می‌گذرند و نمی‌دانند که می‌توانند با رعایت چند نکته بسیار ساده اما کاربردی، غذا خوردن را برای خود و سایر اعضای خانواده‌شان، به یک تفریح بزرگ تبدیل کنند.
این چربی شما را چاق نمی‌كند گرچه ممكن است بافت چربی در قسمت‌های مختلف بدن ذخیره شده باشد، اما صرف‌نظر از محل ذخیره چربی در بدن، باید پذیرفت چربی، چربی است و هرچه مقدار چربی ذخیره شده در بدن كمتر باشد، بهتر است. البته این موضوع درباره چربی ـ كه با عنوان چربی قهوه‌ای از آن نام برده می‌شود ـ صدق نمی‌كند.