نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نکاتی در مورد مصرف ماکارونی می‌توانید به جای گوشت از سویا برای افزایش پروتئین ...

  روش صحیح مصرف گوشت اگر چه علم ثابت کرده است که گیاه خواری در حفظ سلام...

  نقش پروبیوتیک ها بر سلامت دهان و دندان پایگاه خبری لقمه: پروبیوتیک ها میکرو ارگانیسم های ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نحوه نگهداری میوه و سبزی میوه ها و سبزی ها ازجمله مهم ترین گروه های غذایی هستند که مصرف روزانه شان برای تمام سنین بین ۳ تا ۴ واحد توصیه می شود. با خوردن آنها می توان ویتامین ها و املاح بسیاری را به بدن رساند.
پخت «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی ممنوع است/مشکلات فرهنگی در تولید و مصرف نان صنعتی پایگاه خبری لقمه: مجری طرح توسعه نان صنعتی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: طبق قانون، پخت و فروش «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی به ویژه واحدهای دارای ظرفیت بالای 20 تن ممنوع است. سازمان های تعزیرات و حمایت، اتحادیه ها و ستاد تنظیم بازار باید بازرسی و نظارت کنند.
فروش میوه با اتوبوس مسافربری / کسب و کار با اعمال شاقه پایگاه خبری لقمه: فروش میوه در اتوبوس های مسافربری که این روزها در برخی از معابر کلانشهر تهران از سوی شهرداری تهران راه اندازی شده است تعجب رهگذران را برانگیخته است!
غذاهای مناسب در آلودگی هوا فصل زمستان همراه است با روزهایی که آلودگی هوا در بیشترین حد خود قرار دارد. در این روزها همه چیز در محدوده اضطرار است و از هموطنان درخواست می‌شود تا آنجا که می‌توانند از مسافرت‌های غیرضروری خود در سطح شهر خودداری کنند.