نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم غذایی برای رفع خستگی های همیشگی/به هنگام وارونگی و ایستایی هوا، کم خون ها در خطرند یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اهمیت رعا...

  هر یك كیلوگرم اضافه وزن، 5 درصد خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد معاون فدراسیون بین المللی دیابت با اشاره به اینكه ...

  لاغری با این عرق گیاهی افرادی که اقدام به لاغری و کاهش وزن می کنند ممکن ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه اشتهای خود را کاهش دهیم با این روش ها می توانید اشتهای خود را کاهش دهید. تقریبا همه آنهایی که قصد لاغر شدن دارند، به دنبال یافتن بهترین و کارآمدترین راهکارها هستند. اما با اضافه کردن مواد غیرمشخص به غذای خود نمی توانید به طور معجزه آسایی باعث آب شدن چربی های اضافه بشوید.
آیا خوردن میوه چربی خون را بالا می برد؟ درباره میوه‌ها پرسش‌های زیادی پرسیده می‌شود این‌که میوه و سبزی را چه زمانی از روز بخوریم که بیشترین نفع را از ویتامین‌ها و املاح معدنی آن ببریم؟ آیا هرچه بیشتر میوه بخوریم مواد مغذی بیشتری جذب بدنمان می‌شود؟ این‌که می‌گویند زیاده‌روی در مصرف میوه‌ها باعث افزایش تری‌گلیسیرید خون می‌شود صحت دارد؟ آیا می‌شود میوه و سبزی را جایگزین وعده شام کرد؟ چرا می‌گویند میوه را زود قاچ نکنید؟
با این مواد غذایی سموم بدن خود را دفع کنید (1) برخی از مواد غذایی باعث سم‌زدایی بدن می شوند. به طور مثال، همیشه گفته می شود سیر باعث دفع سموم بدن می شود. اما برخی از خوراکی ها، غذاها، سالادها یا میان وعده های ساده نیز می توانند باعث دفع بسیاری از سموم از بدن شوند.
خوراکی‌های عالی برای آب کردن شکم این خوراکی‌ها را بخورید تا خواب بهتری داشته باشید، وزن بیشتری کم کنید، و شکم خود را آب کنید.