نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نوشیدن نوشابه گازدار و ۱۰ بلایی که سرمان می‌آید پایگاه خبری لقمه: تقریبا می‌توان گفت که اغلب افراد...

  پرخوری عصبی را بشناسیم پایگاه خبری لقمه: در این بخش سعی داریم شما عزیزان ...

  مصرف ماهی خطر ابتلای کودکان را به آسم کاهش می‌دهد تحقیقات جدید در هلند نشان می‌دهد که مصرف ماهی بین ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص عناب/بهترین روش مصرف عناب چیست؟ پایگاه خبری لقمه: عناب یکی از گیاهانی است که در نیمه شمالی ایران به‌طور طبیعی رشد می‌کند و به‌ دلیل استفاده از میوه‌های آن، در نقاط مختلف نیز کشت می‌شود. عناب درختچه‌ای با برگ‌های سبز براق و فاقد کرک یا با کرک‌های بسیار پراکنده است.
این غذاها به شدت کاهنده وزن هستند بسیاری از خوراکی ها و سبزیجات و میوه ها هستند که کالری منفی دارند و یا سوخت و ساز بدن در مواجهه با آنها کاهش دهنده انرژی بدن است.
گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.
این خوراکی ها را راحت بخورید، آنقدر هم مضر نیستند!! با ما باشید تا با چند نمونه از این مواد غذایی که بیخودی اسمشان به اصطلاح بد در رفته است آشنا شوید.