نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راز خواب آرام در تغذیه سالم است متخصصان دریافتند نه تنها قهوه و مواد حاوی کافئین ب...

  تولید کامپوزیت‌های دندانی با ثبات رنگ بالا در ایران پایگاه خبری لقمه: محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیا...

  نوشابه‌ هایی با توهم انرژی نوشابه‌های انرژی‌زا، نوشیدنی‌های‌ نسبتا جدیدی هستن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

كاهوی دو و نیم متری هنرمند تهرانی در جشنواره شیراز + تصاویر «محمدصالح حجت الاسلامی» یکی از هنرمندان دعوت شده جشنواره «بهترین ها از دور ریختنی‌ها»، شمایی از یک کاهوی دو متر و نیمی را با استفاده از کاغذ روزنامه، لاستیک ماشین و مواد دور ریختنی دیگر ساخت.
بستنی لاکچری برای میلیاردرها از جنس الماس ! پایگاه خبری لقمه: امروزه لاچکری بودن و خرید محصولات گران قیمت مد روز دنیا شده، از این رو برخی افراد بستنی با قیمت نجومی از الماس و ورق طلا تولید کرده اند و آن را به پولدارها می فروشند.
چطور سایز شکم خود را کوچک کنیم؟ در دنیای پیشرفته امروز هر روز یک روش به عنوان روش لاغری شکم معرفی می‌شود و با معرفی روش‌های جدیدتر، شیوه‌های قدیمی‌تر به کل فراموش می‌شوند.
جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.