نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  باید و نبایدهای غذاهای کنسروی به غذاهای آماده به چشم غذاهای رستورانی نگاه کنیم و...

  چاره‌ای برای پرخوری استرسی هر كسی كه در پیتزا یا بستنی دنبال آرامش می گردد می...

  شکلات تلخ و تاثیر آن بر سلامت لقمه: تحقیقات زیادی راجع به فواید شکلات تلخ انجام ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

باورهای تغذیه‌ای رایج اما نادرست! شکر باعث دیابت می‌شود،تمام چربی‌ها بد هستند، حذف وعده‌های غذایی باعث کاهش وزن و ... از باورهای نادرستی هستند که در جامعه رواج دارند.
تغذیه مناسب مقابله با آنفولانزا پایگاه خبری لقمه: در حال حاضر بیشترین و موثرترین راه مقابله با آنفلوآنزا تزریق واکسن است ولی در کنار آن، مصرف پروتئین‌های کافی و ویتامین‌ها و به‌ویژه آنتی‌اکسیدان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها از قبیل پیش‌ساز ویتامین A، کاروتنوئیدها، ویتامین C و املاحی چون سیلینیوم و روی در بازسازی سلول‌ها نقش اساسی دارند.
فلج حنجره در اثر مصرف سم تجزیه نشده در صیفی جات/ ابتلا به ام اس و دیابت نتیجه استفاده از کودهای شیمیایی یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه چندی پیش عده ای از افراد به دلیل استفاده از صیفی جاتی که قبل از تمام شدن دوره کارنس به بازار عرضه شده بودند دچار فلج حنجره شده اند نسبت به عوارض خطرناک استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی در محصولات کشاورزی هشدار داد.
توصیه‌هایی برای شیوع تب کریمه‌ کنگو/ شیر فله‌ای نخورید مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی از ابتلای 12 نفر از هموطنان‌مان به بیماری تب‌ کریمه‌کنگو و فوت چهار نفر از آنها خبر داد و گفت:‌ خوردن گوشت قرمز نمی‌تواند ناقل این بیماری به انسان باشد اما از مصرف شیر فله‌ای و غیرپاستوریزه باید خودداری شود.